niedziela, 12 kwietnia 2015

Aktualna pielęgnacja włosów


Witam, dzisiaj opisze moją aktualna pielęgnacje włosów. Z czasem na pewno się ona zmieni, będę chciała wypróbowywać nowych masek, olejów, szamponów itd.

Od ostatniego posta, podcięłam znowu włosy o jakieś 5 cm, bo końcówki były dosyć zniszczone, wręcz popalone wcześniejszym rozjaśnianiem a wiadomo, że włos rozdwojony rozdwaja się dalej na długości co prowadzi do kruszenia się włosa i jego nie estetycznym wyglądzie, tego chciałam uniknąć. Dążę przede wszystkim do włosów zdrowych, nie koniecznie długich do kostek :P

Moje włosy po podcięciu:
(Z przodu mam zrobione pazurki i lekką grzywką dlatego z tyłu nie ma ich tak dużo)




Niestety farba z rozjaśnionych końców bardzo szybko się wypłukuje i obawiam się, że niedługo znowu będę musiała położyć na nie farbę, wytrzymam jak najdłużej, i farbę rozrobię z woda 3 %, która jest łagodna dla włosów:)


Czego aktualnie używam:



Do mycia włosów:

( Myje włosy średnio co 2 dni, czasami 3 )
-Szampon Babydream, jak się skończy czeka na mnie szampon Alterra granat i aloes (kiedyś go używałam i spisywał się dobrze)
Co któreś mycie używam szampony z SLS , aktualnie Joanna drożdże piwne.
Olejowanie :
( Praktycznie co każde mycie, tylko czasami sobie odpuszczam)
- Olejek Babydream
- Olej kokosowy
- Olej Amla
Aktualnie najczęściej wybieram Babydream.

Maski:

( aktualnie po myciu zawsze używam maski, nie odzywki, ponieważ moje rozjaśnione włosy jeszcze potrzebą takiej bomby odżywienia)
- Biovax naturalne oleje
- Mila arganowa
- Kallos Latte
Biovax odżywia włosy, Mila arganowa i Kallos Latte daje lepszy efekt gładkich i błyszczących włosów.

Odżywka jaką teraz posiadam to Syberyjski Balsam na Kwiatowym propolisie oraz odżywkę do psikania z Gliss kura, używałam już chyba wszystkie wersje, mają zabezpieczające sylikony i bardzo ułatwiają rozczesywanie.
Do zabezpieczania końców używam również obecnie Eliksir odżywczy z Elseve.

Wcierkę,która już niedługo wykończę jest Woda brzozowa ( Jest na bazie alkoholu,który jest nośnikiem tej oto wody do naszych cebulek włosowych, niektórym może przesuszyć skórę głowy, jednak ja nie mam jej zbytnio wrażliwej)
Nakładam wcierkę za pomocą strzykawki bez igły, następnie lekko wmasowuje opuszkami palców a później robię krótki masaż masażerem. Nie używam wcierki cały czas, co parę dni daje skórze odpocząć :)
Od czasu do czasu używam również ocet z malin z Mariona, który pięknie nabłyszcza włosy, to zamiast odżywki Gliss kur.

Włosy niestety przeważnie susze, ale nie prostuje itd.
Biorę również tabletki Dr. Max Skrzyp z bambusem, ponieważ jak co wiosnę wypada mi więcej włosów.

Mam nadzieję, że polecicie mi jakąś dobrą maskę do włosów, bo te które mam są ok, ale chcę coś co zrobi efekt łał na moich włosach:) Polecajcie również jakieś delikatne szampony bo oprócz Alterry nie mam puki co pomysłu, choć jak dla mnie szampon ma tylko myć i nie robić szkody;)

Jak wykończę obecne oleje mam zamiar wypróbować olej lniany.
Po skończeniu wody brzozowej czeka na mnie Seboradin czarna rzodkiew ( straszny śmierdziuch)
Kupie niedługo jakąś odżywkę (jaką polecacie? ) żeby nie obciążyć włosów tymi maskami za bardzo.

Polecajcie :)
Buźka ;*




18 komentarzy:

  1. Mila arganowa mnie zaciekawiła. Spora kolekcja, jak i u mnie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo wygładza włosy, przynajmniej moje :-)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. ja poki co uzywam szamponu na propolisie bez SLS, raz w tyg loreala keratynowego
    co do masek: drozdzowa babci agafii i fryzjerska Urban Re Energize Mask
    na koncowki olejek matrix
    wszystko polecam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, drożdżowa miałam już kiedyś nie robiła u mnie nic dobrego niestety 😞 olejek matrix mam w pracy jest całkiem ok a maski Urban nie miałam przyjrzę się jej ;-)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. Widzę tutaj parę kosmetyków, których i ja używam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z Babydream używałam olejku na rozstępy do olejowania włosów, ale nie sprawdził się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny i bardzo przydatny post. Uwielbiam takie. Zapraszam do mnie beautyforyouxx.blogspot.com ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z czystym sercem polecę produkty a w tym i maski firmy Farouk , znalazłam super sklep w internecie BOSCO DESIGN mają super ceny

    OdpowiedzUsuń
  7. najwazniejszy jest miziator!! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. hejjj ;) fajny blog! Szampon delikatny? moja ukochana tołpa botanic z gardenią Tahitańską <3 ale najlepiej się sprawdza gdy przed nim nałożysz odżywkę i spłuczesz i włosy będą baaardzo mokre w tedy lepiej się pieni :P nie wysusza chyba jako jedyny :D maski hm... loreal absolut repair lipidum, revalid kuracja, rigenol, hmilk no stress, ampułki structural by fama :D
    Właśnie założyłam bloga zapraszam :* http://beautyinzynier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo pomocny artykuł. Przydatne porady.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny artykuł, właśnie takie najbardziej lubię

    OdpowiedzUsuń
  12. Co prawda masek nie używam, ale mogę polecić Ci taki zabieg olejowania włosów, robi cuda na głowie :) sklep.malpex.pl/produkt/marion-seria-enjoy-coco-zabieg-olejowania-wlosow-na-cieplo-z-olejem-kokosowym/

    OdpowiedzUsuń