niedziela, 28 kwietnia 2013

Początek


Witam , na początek może napiszę coś o sobie.
Mam na imię Ewelina, w czerwcu skończę 21 lat i jestem początkującą fryzjerką.
Zawód, który wybrałam był strzałem w 10. Kocham to co robię i nie wyobrażam sobie siebie w innym zawodzie. Interesuje mnie wszystko co związane z pielęgnacja nie tylko włosów ale i twarzy ciała, paznokci. Przez moje dłonie przewinęło się wiele produktów kosmetycznych, chciałabym się z wami podzielić moimi doświadczeniami i prowadzić swój dziennik pielęgnacyjny, który ułatwi mi poukładanie tych wszystkich dobrych i złych kosmetyków.
Pozdrawiam : )

5 komentarzy:

  1. powodzenia ;)
    mała uwaga wyłącz weryfikację obrazkową, każdemu będzie łatwiej pisać komentarze

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje , już wyłączam : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się ciekawie! Chętnie zajrzę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj czekam na Twoje "dzieła" na włosach z niecierpliwością, może będę Twoją klientką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam ;)
      jakieś szybkie fryzurki na pewno będą co jakiś czas, a weselne czy wieczorowe rzadziej, bo tak często ich nie robię, a raczej i panny młode wolą teraz skromne fale lub loki ; )

      Usuń