czwartek, 30 maja 2013

Włosowo :)


Hej, dzisiaj wstawię troszkę zdjęć swoich i nie tylko włosów :)



" Warkocz drabinka " samej sobie troszkę trudno zrobić, ale jakoś wychodzi :)



Coś :P


Dobierany, zawijany :)


Dobierany tylko z górnej partii włosów, niby nic, ale urokliwe :)


Kokarda ( nie moje włosy ) wykonana na główce treningowej, podczas mojego pierwszego szkolenia.. kiedy to było .. z 2 lata temu ..


Coś tam sobie kombinowałam :)






Aktualnie, moje włosy są takiej długości : ) regularnie podcinam końcówki, więc nie urosną za szybko.





18 komentarzy:

  1. Uwielbiam warkocze :)
    W pracy mam koleżankę, która robi piękne francuzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam go w ręku, ale ostatecznie postawiłam na wersję z kamforą.

    Świetne fryzury, nie mogę się doczekać, aż będę miała znów długie włosy i będę mogła sobie pokombinować:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale pięknie fryzurki! :)
    Masz śliczne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no widzisz myślę, że wiele babeczek tak ma :D
    btw. masz genialne włosy !

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne fryzury, zwłaszcza 3 - rewelacyjny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, widać coś bardzo prostego może dawać dobre efekty ;)

      Usuń
  6. Dobierany zawijany jest mega ! :) Jejku żałuję ,że mam dwie lewe ręce d fryzur :( Dodatkowo mam kręcone włosy , z których chyba nie da się zrobić ładnej fryzury- uroki włosów kręconych. Jednak jeśli miałabyś jakieś fryzury dla takiego rodzaju włosów to koniecznie daj mi znac. Zbliża się lato a koczek już mi się znudził :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z włosów kręconych można zrobić śliczne luźne dobierane warkocze:) Ja mam proste włosy i ie wiem czy dałabyś sobie sama radę, ale poszukam coś na kręconych włosach:) sama robiłam przeróżne fryzury na stażu na mojej nauczycielce która miała bardzo kręcone włosy i naprawdę takie fryzury ślicznie wyglądają :) Kręcone włosy są piękne ;)

      Usuń
  7. Świetne rzeczy i super warkocze:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale Ty masz zjawiskowe włosy! A do tego jaki talent do fryzur!! Zazdroszczę! Ja mam dwie lewe ręce do czegokolwiek :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś myślałam, że mam dwie lewe ręce, jednak po paru próbach itd. teraz coś już tam robię :) Dziękuję ;))

      Usuń
  9. Boskie, w szczególności szalenie spodobał mi się warkocz drabinka:)) Musisz mieć cierpliwość:) Ale włosy to masz cudne;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne włosy i cudowne zdolności do robienia fryzur, ja jestem w tym kompletnym beztalenciem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale masz piękne włosy! Cieszę się, że znalazłam Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń