niedziela, 2 czerwca 2013

Zakupy



Witam Wszystkich :)

Postanowiłam, że pochwale się ostatnimi zakupami, zrobionymi w Rossmannie. Kupowałam tylko z promocji oprócz 1 rzeczy i nic do włosów(aż dziwne, dlatego jak wróciłam do domu, zamówiłam 3 rosyjskie produkty, na które od dawna miałam ochotę)
Niektóre z tych rzeczy mam pierwszy raz, stwierdziłam, że za takie pieniążki można sobie co nieco wypróbować. Niestety nie posiadam dobrego aparatu puki co, przez co moje zdjęcia nie są w najlepszej jakości :(



Co kupiłam?:
  1. Żel pod oczy z świetlikiem lekarskim i herbatą FLOSLEK
  2. Kuracja pielęgnacyjna w ampułkach Rival de Loop Hydro.
  3. Korektor BB pod oczy Eveline 
  4. Krem BB Garnier
  5. Maseczki różane Ziaja 
  6. Ampułki Alterra
  7. Pomadka Lovely
  8. Pomadka Wibo
  9. Maseczka nawilżająca, oczyszczająca i regenerująca Ziaja 
  10. Puder Affinitone
  11. Peeling Perfecta
  12. Eye Liner Wibo
  13. Hydrożelowe płatki pod oczy Perfecta
  14. Odświeżający Krem do twarzy na dzień Nivea 
  15. Róż do policzków Wibo ( nie ma go na zdjęciu)


  16. Oliwka HIPP ( Uwielbiam ją, jak tylko widzę, że się kończy od razu kupuję następną)
  17. Lakier do paznokci o przedłużonej trwałości i wysokim połysku Wibo
  18. Odżywka do paznokci silnie regenerująca ( stanowi u mnie raczej bazę pod lakier, moje paznokcie aktualnie są w dobrym stanie)
  19. Żel do twarzy Rival de Loop zielone jabłuszko ( skusił mnie zapach)

I to tyle ;)
Teraz czekam na moje rosyjskie kosmetyki, które prawdopodobnie dotrą do mnie jutro.
Jutro też jadę do dermatologa, mam pewne znamię na skórze głowy od dziecka.. okazało się, że najprawdopodobniej będzie do wycięcia i jest to znamię łojotokowe, może coś o tym napisze później, bardzo to przeżywam :(

I oby pogoda się w końcu ogarnęła ! czerwiec, najpiękniejszy jak dla mnie miesiąc, już niedługo będą truskawki<3
Pozdrawiam ;)

13 komentarzy:

  1. Witaj :)
    Tak nafta bardzo pomaga, przede wszystkim mocno nabłyszcza włosy co zauważyły koleżanki, włosy wypadają mniej, jednak jest bardzo kłopotliwa w użyciu, potrafi wysuszać dlatego polecam do skóry głowy, na końcówki lepsze są olejki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie chodzi mi o skórę głowy i żeby zahamować wypadanie, nigdy jej nie używałam ale chyba warto ;) Dziękuję za odpowiedz :)

      Usuń
    2. Najlepiej naftę przelać do pojemnika z jakimś psikaczem i wtedy łatwo ją nałożyć na samą skórę, tak jak w przypadku różnych kosmetyków nie każda nafta będzie Ci służyć :) ja wypróbowałam kilka i mam swojego faworyta :) na ten moment naftę nakładam na skórę głowy, a olej kokosowy na resztę włosów :) Mam nadzieję, że te informacje przydadzą Ci się :P

      Usuń
  2. Ale fajnych rzeczy nakupowałaś :) A tak w ogóle "obskoczyłam" Twojego bloga, bardzo ciekawie się zapowiada, będę wpadać częściej, a włoooosyyy masz boooskie :))) Pozdrawiam i życzę szybkiego rozwoju ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za wizytę na moim blogu i zapraszam ponownie :) !
    Jeej ile kosmetyków na raz, super! Ciekawa jestem produktu nr 1, czy jest dobry

    pozdrawiam,
    http://camilaofficial.blogspot.com/
    Edina Kamila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam tylko raz tego żelu pod oczy, ma fajną konsystencje , naturalny skład i poczułam lekkie ściągniecie skóry po zastosowaniu, ale muszę parę razy użyć, żeby móc coś więcej powiedzieć ;)
      Będę zaglądać z chęcią :)

      Usuń
  4. Uwielbiam te maseczki z Ziaji :) No i moja milość krem BB z Garniera :)



    Co do Gorzowa to nie wiem nic. Teraz w sobotę jest w Zielonej Górze. Ale co za problem coś zorganizować ? Skoro I SBL organizowałam ja z Sarą :) I naprawdę było bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też je lubię:)

    Nie jestem dobra w sprawach organizacji, ale to jest dobry pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stosowałas może już puder z Affinition?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak , nie polubiłam się z nim , tak samo jak fluid podkreśla suche skórki i wysusza, nie kupie go ponownie .

      Usuń