czwartek, 20 czerwca 2013

Strzyżenie, fryzury


Witam Wszystkich ;*
Troszkę długo mnie tutaj nie było, mam jakieś załamanie.. szukam pracy ale w tym Gorzowie to najlepiej mieć 5 lat doświadczenia, w dodatku być osobą uczącą się i jeszcze nie wiadomo co sobie wymyślają.. no ale mniejsza o to, mam nadzieję, że długo bezrobotna nie będę.

Jest straszny upał ! ale ja nie narzekam, tylko z niego korzystam , bo już niedługo ma być ochłodzenie podobno a tego nie lubię ; /

Przechodząc do tematu.
Moje włosy ostatnio się zbuntowały, końce jakieś suche, ogólnie jakieś przyklapnięte, wiecznie się plątały, wypadają, są nieznośne ...
Zawsze miałam cieniowane włosy (oprócz okresu kiedy miałam boba ) od jakiegoś czasu ścinałam je na prosto, wywnioskowałam, że moje włosy jednak lubią cieniowanie i nie mogą być proste. Wybrałam się do fryzjera, który jeszcze nie zdążył mnie zawieźć, no ale niestety taka chwila musiała nastać..
zamiast mi wycieniować ładnie włosy to mi je wystrzępił, w końcu mu powiedziałam, żeby tego nie robił ale było już trochę za późno .. no i tak teraz mam całkiem inaczej wycieniowane włosy niż jak chciałam i wiem już, że następnym razem pójdę do mojej byłej nauczycielki, która przez 4 lata mi idealnie cieniowała włosy .. jest cudowna ..  teraz czekam aż szybko odrosną i nabiorą jakoś grubości ; /
Widzę maleńki plus(żeby tak do końca się nie załamać) teraz w te upały jest mi ciutkę lżej na głowie :P
Ale żałuję, że to zrobiłam, teraz jeszcze bardziej o nie dbam ( o ile się bardziej da ) i czekam aż odrosną by je pocieniować jak należy ..

zdjęcie przed strzyżeniem.


zdjęcie po strzyżeniu, widać, że z długości trochę poszło ale tym się najmniej przejmuję, bo nie zapuszczam tak bardzo .. ale te wiszące końcówki mnie załamują.. nie rozczesałam ich, dlatego mają takie przerwy.. ale faktycznie na końcach jest ich mało bo tam są najbardziej "wycieniowane" a właściwie wystrzępione, ale jestem cierpliwa , daje radę, pielęgnuję, odrosną ;) Chciałam, żeby choć trochę się falowały bo jak są odpowiednio wycieniowane to się same ładnie układają ..



A teraz czas na moją ostatnio ulubiona fryzurę, która jest prosta i szybka w wykonaniu, włosy przeważnie mam rozpuszczone a na 2 dzień je jakoś upinam , robię warkoczyk czy coś, choć teraz przy takich upałach muszę myć włosy codziennie.
 
Ta fryzura ma wadę - odejmuje objętości, dlatego nie za ładnie wygląda na włosach bardzo rzadkich i cienkich. Ładniej wygląda jak te rozpuszczone włosy są falowane, tutaj akurat są takie nijakie, normalnie jak mam więcej czasu mocze je i nawijam na papiloty ;)

Na upały, bądź na 2 dzień po myciu lubię czesać się w zwykły kłos z boku głowy ;)




Całusy ; *





18 komentarzy:

  1. śliczny kłooos!
    ja też poszukuję pracy, ale widzę same oferty z Call Center, koszmar.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ; ) to powodzenia życzę, i Tobie i sobie bo czasami by znaleźć dobra pracę trzeba cudu : P

      Usuń
  2. Ta pierwsza fryzurka jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  3. jak ja Ci zazdroszczę długości :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, ale piękny kłos, ja nie potrafiłabym chyba sobie zrobić ;P
    Mam nadzieję, że uda Ci się szybko znaleźć jaką fascynującą pracę , a teraz korzystaj z pogody póki tylko możesz.... ja pracuję i niestety w pracy już nie jest tak kolorowo w upał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, upały są fajne jak można z nich korzystać:)

      Parę razy byś poćwiczyła i zrobiła kłosa ładnego na pewno ;)

      Usuń
  5. potrafisz wyczarować cudne fryzury, zazdroszczę. Masz piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pieknie sie blyszcza w sloneczku :). Fryzura tez fajna, chociaz ja mam do nich dwie lewe rece ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, oj, ja kiedyś też myślałam, że mam dwie lewe ręce ; )

      Usuń
  7. masz piękne włosy :) w kłosie wyglądają świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzisz ja też teraz zapuszczam na maksa! Żałuję że obcięłam, ale wiem że musiałam. Teraz zastanawiam się kto mi będzie obcinał końcówki....
    Dołączyłam do grona bezrobotnych w Gorzowie Wlkp i doskonale Cię rozumiem jeśli chodzi o znalezienie tu pracy....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi mama teraz będzie końce obcinać : ) jak coś zawsze mogę Ci obciąć ;)
      W tym Gorzowie to dramat jakiś ..

      Usuń
  9. warkocz z ost zdj jest przepiękny !!

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz cudne włosy! i robisz genialne fryzury!:) Te warkoczyki <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie przepadam za tym, jak u fryzjera myją mi włosy, gdyż zazwyczaj stosują do tego dosyć niskiej jakości szampony.

    OdpowiedzUsuń