poniedziałek, 24 czerwca 2013

Pielęgnacja cery

Hej;)
Czas na post w ogolę nie włosowy. Konkretnie mowa będzie o kremach do twarzy, niestety swojego ideału nie znalazłam i pomyślałam, że może Wy mi doradzicie ; )
Swojego czasu zużyłam dużo różnych kremów, ale nie kupowałam ich ponownie, bo nie zachwycały, nie robiły nic, zawsze miały jakąś wadę, a to wysuszał, a to się nie wchłaniał, uczulał. Niestety nie pamiętam ich, dlatego dzisiaj przedstawię tylko 2 kremy, które miałam ostatnio. Moja pielęgnacja twarzy jest prosta, żel do mycia twarzy ( z tym tez mam problem by znaleźć jakiś dobry ) tonik albo płyn micelarny, od jakiegoś czasu na noc zamiast kremu nakładam olej kokosowy i bardzo dobrze, że się do tego przekonałam, bo odkąd tak robię moja skóra jest nawilżona, gładsza, nie muszę od razu po myciu buzi nakładać krem, nie mam już tego uczucia ściągania po żelu, mniej niespodzianek mi wyskakuję i skóra słabiej się błyszczy.
Rano myję buzię i nakładam zwykły krem lub krem ochronny do twarzy SPF 30.
Czasami jak mam mało czasu, od razu po myciu nakładam tylko krem BB.


Krem, który już jakiś czas temu skończyłam i oczywiście nie kupiłam ponownie to Eveline, Fresh & Soft, Matujący krem nawilżający.

Obietnice producenta : 

Przełomowy program matujący opracowany specjalnie w trosce o skórę, która potrzebuje intensywnego i długotrwałego nawilżenia:
- intensywnie nawilża 24h, 
- matuje,
- zmniejsza widoczność porów,
- do cery mieszanej i tłustej,
- krem na dzień i noc 

Używałam go jeszcze jak nie nakładała,m oleju kokosowego na noc, tylko chyba pod koniec opakowania zaczęłam, więc przeważnie na dzień i noc.
Krem ma lekką konsystencje, jakby żelową, wystarczy niewielka ilość żeby dokładnie pokryć całą twarz szyję i dekolt, wchłaniał się bardzo szybko, nie zostawiał żadnej lepkiej mazi ani nic na twarzy, a w dodatku matowi skórę, zapach ma dość intensywny, jak dla mnie taki orzeźwiający, świeży, mi nie przeszkadzał a wręcz się podobał, krem bardzo wydajny. To tyle plusów, jeżeli chodzi o minusy, to nie czułam żadnego nawilżenia, wręcz skóra była spięta po nałożeniu kremu, nie lubię tego uczucia, nie zmniejszył mi widoczności porów w ogolę niestety.
Krem posiada kwas  hialuronowy, koenzym Q10, witaminy A, E, F , oraz masło shea.
Krem jest tani bo około 12 zł za 50 ml.
Uważam, że jest dobry na lato, przez swoją lekkość i matowienie, ale jednak na dłuższą metę moja cera wymaga nawilżenia, czego ten krem mi nie zapewnił.
Być może kiedyś go kupię, nie wykluczam tego, ale na dzień dzisiejszy na pewno nie.





Kolejny krem (który teraz używam ) to Nivea, Aqua Effect, Odświeżający krem nawilżający na dzień do cery normalnej i mieszanej.

Producent obiecuje : 

- głębokie nawilżenie,
-chroni przed działaniem promieni UV
-odświeża skórę dzięki lekkiej formule,
- formuła z witaminą E chroni skórę przed wpływem czynników zewnętrznych 

Krem kupiłam,  ponieważ był na promocji i naczytałam się różnych dobrych opinii, a Nivea jakoś dziwnie kojarzyła mi się łagodnie i dobrze :P W dodatku pani w drogerii przekonywała mnie, że do mojej cery będzie w sam raz ( głupia jestem, że w ogolę słucham tych pań czasami, ale postanowiłam zaufać i kupić ) nie był drogi bo kosztował z 6 zł na promocji, więc jakoś nie żałuje bardzo.
Krem jak dla mnie pachnie bardzo nieprzyjemnie i chemicznie.  Czuję większe nawilżenie niż u poprzednika,ale bez szału, powoduje mocne błyszczenie się skóry, zostawia lepką warstwę, która nie chce się wchłonąć  według mnie w ogolę nie jest lekkim kremem, a najgorsze jest gdy przez przypadek dostanie mi się do oczu szczypią i pieką strasznie ! Plusem kremu jest fakt, że posiada ochronę przed UV.
jednak miałam wrażenie, że czasami mnie chyba zapycha : (
Nie kupię go ponownie na pewno. Krem ma dużo zwolenników, więc nie może być tak złym produktem , tyko po prostu nie jest dla mnie.





Teraz prośba do was :
Proszę poradźcie mi jakiś dobry krem na lato.. bo już załamuje ręce .. Mam cerę przeważnie mieszaną (zmienia się od pory roku) strefa T tłusta a reszta sucha, ale nie jakoś przesadnie. 



16 komentarzy:

  1. Mam podobny problem, mieszana cera, lubi się latem bardziej świecić... Nivea hhhmmm uważam , że nie są to dobre kremy i unikam ich jak ognia :) Zadowolona byłam z Perfecty do Cery Mieszanej, również AA do mieszanej Energia Młodości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie myślę żeby kupić krem AA, moja siostra ma i sobie chwali ; ) Chyba się skuszę , dziękuję ;)

      Usuń
  2. Profil cery mamy podobny. Ostatnio skusiłam się na Bielendę z serii Limonka i Ogórek i jestem zadowolona z tego kremu. Nie pozostawia żadnego filmu, szybko się wchłania. Delikatnie nawilża, skóra nie jest ściągnięta, chociaż nie jest to jakieś bardzo wybitne nawilżenie. W każdym razie polecam, u mnie się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zastanowię się nad nim i nad tym z AA ; )

      Usuń
    2. A ja zakupiłam w biedrze maseczkę Limonka Ogórek z Bielendy i też fajna ;)

      Usuń
    3. Bielenda o ile pamiętam w ogóle ma fajne działanie, puki co mam spory zapas maseczek z ziaji :D : ) ale już dziś kupiłam krem AA : )

      Usuń
  3. Ja jestem wierna Vichy Normaderm. Nawilża a zarazem zapobiega niedoskonałościom. Trochę kosztuje , ale warto :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja bym wybrała jakiś krem z Aubrey Organics, do cery mieszanej też jest. Bardzo naturalny skład :) Kosztuje ponad 30 zł, ale myślę, że warto zainwestować trochę więcej w coś, co naprawdę może pomóc - a nie zaszkodzić, jak patrzę na niektóre składy kremów..
    Pozdrawiam i udanych zakupów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo : ) Już kupiłam krem AA, myślę, że też ma w miarę naturalny skład, następnym razem może pomyśle o tym co napisałaś, pierwszy raz o nim słyszę chyba , zaciekawiło mnie to :)

      Usuń
    2. Tak na marginesie, póki co ;) (często tego używasz). Próbowałaś może szamponu i odżywki z Natura Siberica - objętość i nawilżenie? Jestem właśnie posiadaczką i daaawno nie miałam tak miękkich włosów :) Jeśli nie, to naprawdę polecam ^^

      Usuń
    3. jeszcze nie miałam : ) aktualnie moim ulubionym szamponem jest szampon aloesowy equilibra, ale coś zniknął z sklepów :( więc będę szukała czegoś innego, dziękuję, obczaję ten zestaw ;)

      Usuń
  5. Świetnym nawilżaczem jest ziajkowy lano-krem - koniecznie go wypróbuj :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam go nigdy, dziękuję, na pewno wypróbuję :)

      Usuń
  6. odkad robie swoje kosmetyki, nie ciagnie mnie do tych drogeryjnych :)
    ps. nominowalam Cie do liebster blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba też muszę zacząć, bo moja skóra cierpi :P Dziękuję ; )

      Usuń